fredag 3 april 2009

...lean back and just enjoy...

Idag i det vackra, varma vårvädret har jag minsann varit en duktig svensk. Jag har passat på att ta en lång promenad, från mig till mitt sekundärhem. Det var varmt, soligt och ca 6 km. Jag hann lyssna på hela smash-skivan och lite till.

Ikväll har vi haft myskväll med film och godis. Nims' island, en helt ok film, familjefilm. Ikväll väntas både Lost och Pushing Daisies. Jag är lite serie-addict. Men jag tycker det är ok. Egentligen följer jag inte så många. Det är HIMYM, Tripping the Rift, Lost, Pushing Daisies och The Mentalist. Oh, vad gör man inte för att få lite spännande inslag i sin vardag. kan inte mitt liv vara spännande nog får jag vl leva ut det genom någon annan (lägg av, nej jag är inte depressiv, eller självmordsbenägen. Jag får väl för i helvete skriva vad jag vill på min blogg utan att alla ska dra så jävla mycket växlar).

Vidare blir jag galen på att jag har något i mitt hårfäste fram i pannan. Har jag månne löss? Detta måste undersökas.

Imorgon ska vi påskpyssla, måla sedan länge blåsta ägg å sånt.

1 kommentar:

Jessica sa...

inte så många serier... det där var ju massor :) tur att du inte behöver passa tv-tablån iallafall :)

kram