tisdag 23 juni 2009

liniment och nya nålar

Jag har ju klagat över min rygg ett tag, den blev inte ett dugg bättre av tältsovning i midsomras. Igår tänkte jag att jag skulle göra något bra åt det och använde linimentet jag fått låna av pappa. Det är som ett stick och man ska dra över huden två gånger för att få effekt, men tidigare när jag har gjort det har jag inte fått så mycket effekt. Igår drog jag fyra gånger. Det gick bra i ett par timmar, sedan var jag tvungen att tvätta bort en massa och lägga en kall, fuktig handduk på. Helt vansinnigt! Huden var galet varm och illröd. Det blev iaf lite bättre tror jag. Idag fick det räcka med tigerbalsam.

Idag kl 18 är det dags för utsmyckning igen. Jag har sovit och min plan för dagen är att äta två luncher, en vid 11 och en vid tre. Då kommer jag nog vara full av energi till sittningen. Jobbigt bara att komma hem så sent :(

1 kommentar:

Anonym sa...

testa välja gymnastik o yoga instruktioner. byt dem. och drick lite mer vanilj.te.