tisdag 30 juni 2009

bassänger to go

Det är väldigt varmt nu. I normala fall har jag inget emot det. I normala fall är jag ledig. Det är jag inte nu. Men jag har ett par väldigt fina kängor som jag gärna använder. Det blir väldigt varmt om mina fötter efter ett tag då. Idag på jobbet var jag tvungen att ta av mig kängorna. Det var helt olidligt. Jag menar, visst kan man vara varm om fötterna, men det här var något alldeles särskilt. Jag kunde inte tänka, det typ brände om mina stackars fötter. Sedan åkte jag hem, då var de på och knutna. Jag kan om jag vill, även om jag gärna hade gått barfota. hemma tog jag faktiskt av mig dem direkt, istf som vanligt gå in, sätta på datorn, ta nått å äta, kolla posten och sedan ta av mig skorna.

Igår var fantastiska V här. Vi åt middag i fönstret, så som sig bör och trevlade oss igenom kvällen. Jag fick låna hennes spikmatta och har kommit fram till att det är skönt att stå på den. Inte konstigt att jag inte har något emot att gå på grus...

Nu är Evanovichboken slut btw. Galet bra. Skulle inte säga nej varken till Ranger eller Morelli... ;)

Inga kommentarer: