måndag 1 juni 2009

lobotomi

Jag måste sluta tänka ut hur allt ska bli. Det är ingenting som blir bra av det. Vänta tänka vänta tänka. Jag har äntligen masat mig upp ur sängen, måste försöka börja skriva idag, men det tar emot. Samtidigt vore det skönt att få tentan ur världen asap så jag kan ägna mig åt annat. Samtidigt måste den antagligen hålla högre kvalitet än tidigare inlämningar eftersom det är en fascist som ska rätta den.
Men jag vill ju bara sätta mig i solen och inte vara inne. Jag vill inte vara snuvig och täppt men det är jag.

Jag måste nog göra mig ett riktigt ordentligt belöningssystem. Jag undrar om jag vågar be om ett bad när allt är klart? Det kan jag säkert, men man vet aldrig.. jag kanske har gått för långt. Det är det där med att känna sig själv och veta vad man tänker, men det är svårt för andra att veta samma sak.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag antar att du menar fotbad såklart? eller att svabba av fötterna i MIN dusch, eller din dusch?


"lejonhonan ligger på jakt och spanar i gräset.
En ängslig och försiktigt antilop går vaksamt ut på savannen..."