tisdag 2 juni 2009

on jesus program

Någonting händer. Något som inte enkom är av godo, utan som antagligen kommer innebära en hel del obehagligeter. Det släppte inte, trots att jag diskade nästan all disk och promenerade i typ en timme. Jag har haft den här känslan smygandes ett tag, jag tror att jag vet vari den grundar sig, men jag vet inte säkert. Vad vet man säkert?
Jag undrar hur jag ska göra mig kvitt den. Att gräva ner sig är en omöjlighet. Att göra som en annan gång är också en omöjlighet. Det skulle antagligen bara göra saker värre. Kanske ska jag prova på något helt nytt. Jag har idag gjort en helt ny sak. Det kändes lite läskigt, sedan kom jag på att det faktiskt blir vad man gör det till.
Jag satt och fotade lite på toppen idag. Den är verkligen bra. Dit ska jag gå ofta. Synd att det är så satans mycket mygg.



Verket, himlen och byn



skog och en väg



Globen genom en gren


Jag har inte lyckats skriva något alls idag. Kanske imorgon. Kanske inte också. Jag ska dricka äppelvin imorrn. Med gamla gruppen.

Igår var jag på djurgården ju, det skrev jag har jag för mig. Där var det såhär:







Allt är bättre när det är helg.

3 kommentarer:

Jessica sa...

ska man bli orolig nu eller?
det där var kryptiskt...

puss

Anonym sa...

Vadå händer? Håller med J!
P

Vickan sa...

Ibland händer konstiga saker. Ibland är de dåliga och ibland bra. Ofta vet man inte i förväg. Tyvärr. Ibland kan man inte göra annat än att vänta. Kramar.