söndag 8 februari 2009

igår, idag och imorrn

Idag åkte vi in till stan alla tre och brunchlunchade på mose backe. Mycket folk, men ändå mysigt. Deras brunch är värd att besöka, de har jättemycket mat och jazz. Jag åt bara vegetariskt och blev väldigt mätt. Dessutom är det mysigt där, vi satt inte i stora rummet utan där utöver gatan.

Ikväll är det Tiamat på klubben. DEt ska bli kul, men nya skivan spelas nu och jag tycker fortfarande att skeleton-skivan är bäst. Efter den kommer Wildhoney och A deeper kind of slumber.

Igårkväll gjordejag ett ärligt försök att kolla på melodifestivalen. Jag var tvungen att stänga av mitt i shirley clamp. För det första var programledaren fullständigt värdelös. Vad var det för skämt hon hade liksom? Jag ska hångla med alla under turnen, det är 250 pers.... Så jävla körd. Eller det där med nåns pappa som var en hund. Det kändes så lågt. Har schlagermänniskor så låg humor? För det andra så är det ju så mycket runtomkring. Det ska visas tavlor, charlotte perelli ska försöka skådespela och programledaren ska byta kläder efter varje låt. Kan de inte bara köra låtarna och sedan är det över?

Imorrn ska jag vara på min vfu. Vill inte.

Inga kommentarer: