tisdag 8 december 2009

energi

Nu har jag kommit hem från hela dagens äventyr. På dagen hade jag fullt sjå med barnen på skolan i flempan. Det var mycket roligt och lite nervöst trots regn och sällskap. När jag kom hem hade jag kunnat somna men efter att ha tittat på nya avsnitten av serierna kastade jag mig iväg till F och T och gjorde leranimationer. Det var roligt, men svårt och tålamodskrävande. Jag har inte så mycket tålamod.
Efter skumbad fick jag pannkakor med mögelost och tomat. Gott :)
På kvällen bakade jag och F. Nu sitter jag här med nybakade lussebullar och har faktiskt haft energi nog att städa badrummet också.

Nästa vecka är det kusinträff och jullov.

7 kommentarer:

V sa...

Din blogg är jätteröd:) Är det Jultema?
Varför en skola i flempan?

Caroline sa...

hehe, näe, det mest bara blev så igår. Jag hade lite tråkigt så tänkte jag att "hmmm, rött och rosa har jag aldrig haft i min blogg förut.."
Det var nått samarbete ellr nått. Bara för en dag.

V sa...

Jag tycker det var fint. Människor underskattar rött i kombo med rosa:)
Kram!

liinafliina sa...

härligt med rött om man vart hemma för migrän hela dagen...

vlken lyx behandling du fick- ska det vara så närman besöker ex?

L sa...

Impad av animationen!!!

Caroline sa...

Haha, ja jag tror att det ska det..
Varför ska man annars besöka dom :P

L: Ja visst var den snygg. Det bästa är när tomten öppnar munnen och bajsar (inte genom munnen) ;D

ÅL sa...

Neejj! Byt färg!! Det går inte att titta på sidan!! Please.....
(fast det var rätt häftigt)