söndag 27 december 2009

underbart

Det är så obeskrivligt skönt med lov.
Igår var det middag hos mamma, och efter det gick jag ut med Mattias. Kvällen blev både lång och kort, vid 8 somnade jag iaf, för att vakna kl 3. Lagom mycket sömn. Då trodde jag att jag inte var bakis. När jag väl kom hem och fick av mig osköna bakiskläder och svepte in mig i morgonrocken, druckit lite vatten och ätit lite ost insåg jag att jag var mycket mer bakis än jag trott. Nu har jag duschat och funderar på vad kvällen ska bestå i. Känns ju lite dumt att ödsla bort den, men jag ids verkligen inte gå ut.
Hursom haver är det otroligt skönt att inte ha några måsten, jag kan vända uppåner på hela dygnet fram till den 13e januari. Dit är det två veckor. Mitt liv är fantastiskt.

3 kommentarer:

L sa...

ditt lov är längre än mitt. som om inte jag också måste vila....

Caroline sa...

å andra sidan behöver inte du skriva en tenta den första du gör när du kommer tillbaka från lovet...

L sa...

åkejra