torsdag 10 december 2009

nådastöten

Morgonen var traumatisk. Ackompanjerade av först Manson och sedan Big Business lagade hemska (fast ganska snälla) tandläkaren två av mina trasiga tänder. Det var jobbigt. Tandsköterskan var snäll och sa åt mig att andas och klappade mig på axeln. Men jag fick inget klistermärke. När jag kom hem och hämtade blocket jag skulle ha till skolan fick jag ingen sympati av inredningen utan fick helt sonika pallra mig iväg igen. I skolan gick tiden saktare än om man skulle befinna sig i ett svart hål (där går tiden sjuuuukt långsamt). Tillslut slutade vi iaf och jag hastade iväg för att hasta till nya psyyyk. Hon var snäll. Hon ska ha koll på allt. Det här känns som på riktigt, istf den där klåparn jag hade på EÅVPM <- egenhändigt tillverkad förkortning.
Nu blir det pepparkakor och sen kanske middag. Jag borde baka bröd, men jag ids inte.

2 kommentarer:

ÅL sa...

Snälla, KAN du inte ta en lite snällare röd nyans. När man läst din blogg ser man ju allt i ett grönt skimmer resten av dagen (kontrastfärger...). Kanske inte så dumt förresten? Om man är naturvän, och det är ju jag.

V sa...

Elak Å Vidrig Psyk Mottagning?