söndag 19 juli 2009

let the place start swingin'

Jag har fått otrevliga finnar. Det är p-stavens fel. Kanske hatar den. Fast ändå inte. Förhoppningsvis slutar finnarna. Någon som har en vattentät huskur?

Idag har jag varit i systers familjs nya hus. Å städat så ena nageln gör ont och tre har gått sönder. Men det blev iaf renare. Sedan blev det middag hos P och M och sedan fick jag skjuts hela vägen hem. Det var toppen. Men jag tycker att det är jobbigt när min söndagsrutin går om intet. Då blir jag lite stingslig. Dessutom har jag sovit asdåligt två nätter i rad och det gör ju inte underverk för humöret direkt.

Imorrn är det jobb igen, känns helt ok att få lite rätsida på dagarna igen. Nu måste jag göra en jobbig sak. Som inte har med jobbet å göra. Usch, magen knyter sig.

2 kommentarer:

V sa...

Jävlar i mig vad nyfiken jag blev.. tror jag måste ringa dig framöver, snart.. nu är lite tidigt.. ja du fattar.

Anonym sa...

jag tror på dig!! om du skaffar lite balls, hahaa.