onsdag 29 juli 2009

lägenhetsvård

Igår efter cykelturen till BEA, som blev lite längre än vad som var tänkt, tog jag tag i min lägenhet. Jag hade köpt tätningslist till dörren och satte upp den. Jag måste köpa en till så det räcker till innerdörren också. Jag intalade mig att det blev lite tystare iaf. Fast det blev det säkert inte.

Imorgon kommer Anna och sover över, sedan far vi ut på böljan blå. Någon gång skulle jag vilja ge mig ut på en temasegling, typ sjörövare (såklart!). Då har man en sjörövarflagga och stiltypiska kläder, den enda alkoholen som får förekomma är rom och om det är stormigt väder kan man ge sig ut å plundra andra båtar. Å, det skulle vara toppen. Och minst en gång om dagen skulle man vara tvungen att klättra upp i masten med en stor kniv i munnen.

1 kommentar:

L sa...

ELLER HUR!!!!