fredag 24 juli 2009

utan snus i tre dagar....

Det är fredagkväll, å jag vet inte vad som händer. Jag sitter här med hårfärg i håret och kan inte skicka sms. Jag har en hel del vänner som är folk som jag inte direkt ringer till, men lätt kan skicka ett mess till. Det är som att jag känner dem, men inte så att det går å ringa å kallprata. Det går bra när jag träffar dem, men inte i lur. Jag måste erkänna att det är väldigt få personer som jag gillar att telefonkallprata med. Hur som haver så kommer det sluta med att jag sitter inne, hemma, hela kvällen. Det är kasnke bra, då orkar jag ju flänga runt imorrn. Jag hade ju planerat att vara hemma ikväll, men så kände jag när grannen kom hem för att vända att jag också vill hitta på nått.

Å jag har dessutom köpt en galet snygg klänning som jag skulle vilja springa runt lite i. Det är en sån där kläning som jag har velat ha länge men alltid varit för snål för att köpa. Men nu har jag den. Värt som tusan.

1 kommentar:

V som i våtmark sa...

Fan.. nu får jag dåligt samvete för att jag återigen glömt sätta på ljudet på mobilen efter jobb. Jag förbannar även tidsguden för att han gav mig för litet tid. Inte ens tid till några ynka telesamtal.. jävla tidsguden!