fredag 17 juli 2009

på förfrågan

Här kommer en lista på böckerna jag ger bort:

Ungdom
Meredith Ann Pierce Ravennas dotter
Meredith Ann Pierce Vidundrens väg
Meredith Ann Pierce Den fjortonde bruden
Diane Hoh Feberdrömmar
Diane Hoh Bytet
Barbara Steiner Fotografen
David Eddings Murgoernas konung
David Eddings Rubinriddaren
DAvid Eddings Aldurs dal
Gunila Ambjörnsson Spindelvävsridån
Anne Rice En vampyrs bekännelse

Helt vanliga romaner
Fay Weldon En hondjävuls liv och lustar
Åsa Linderborg Mig äger ingen
Arto Paasilinna De hängda rävarnas skog
Bari Wood Skuggornas hus
Tamara McKinley Matildas sista vals
Torey Hayden Vackra barn
Jonathan Kellerman Doktor död
Alexander McCall Smith Damernas detektivbyrå
Alexander McCall Smith Giraffens tårar
Dean Koontz Isfällan
Dean Koontz Vakande ögon
Dean Koontz Fånga natten
Dean Koontz Frukta ingenting
Ken Kesey One flew over the cuckoo's nest
Franz Kafka Processen
Dave Pelzer Pojken som inte fanns

Andra sorters böcker
Julia och Derek Parker Stora Astrologiboken
Linda Goodman Relationstecken
Linda Goodman Soltecken
David Barrett Numerologi
David Barrett Grafologi
Ann Petrie Sådan är du och sådan är du i kärlek
Tony Crisp Drömlexikon
Bla Bla 600 otroligt onödiga fakta
Joakim Helwig och Lars Holm Tarot
Drömtydning - Dina drömmar från a-ö
Henry Beard & Douglas Kenney Härsken på ringen

hittade också en dvdfilm; Rescue Dawn (oöppnad har ingen aning om vad det är)

Skriv en kommentar om ni vill ha nått. Jag vill bara bli av med eländet.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Men va 17 e det för hayden bok? Har jag läst den??

Kram

Anonym sa...

Arto Paasilinna De hängda rävarnas skog, preocessen och lindagoodmans böcker tll lina??? jippiii!!

Anonym sa...

fast om du lägger alla i en påse kommer jag nog ta resten med. jag är sämt. jag försöker rensa min bokhylla med. men jag läser varje bok innan jag slänger dem. det är en låg process. två ha rjag lyckats göra mig av med, pojken som inte fanns och pojken som kallades det på engelska, o de gav jag till pia. inte för att de var dåliga, bara för de är hemska.

Anonym sa...

o bla bla boken?