fredag 24 juli 2009

zombien har köpt telefon

Igår åkte vi till bushen och hjälpte syster med internetet. Och sedan fastnade jag i köksuppackningen. Det var väl bra. Mamma körde hem mig och jag lyckades hålla mig vaken enda fram till 11. Imorse försov jag mig och var inte på jobbet förrän 30 minuter senare än planerat- så går det. Idag är det ju tack och lov fredag och imorrn får jag sovmorgon.

Lönen kom som en välsignelse och jag hade inte varit här länge innan jag började jämföra telefoner. Jag hade visserligen ställt in mig på Ultra b, men eftersom den kostar en hel del kollade jag upp en del andra också. Men det var liksom nått fel på dem hela tiden. Jag kom på att jag blev en funktionsidiot. Jag vill ju ha kamera, så alla som inte har det går bort. Och ju mer jag läser ju mer tänker jag att jag måste ha olika funktioner. Så, till slut insåg jag att det finns ingen bättre telefon än min ultra b. Så nu har jag lagt en order och får paket i nästa vecka!!

2 kommentarer:

V som i Vickan sa...

Det är bra, då slipper du kallprata med folk du inte vill kallprata med:)

Finns det varmprat?

Kramar!

Jessica sa...

Tack för hjälpen med kök å allt :-)
Bra att du köpt en telefon!

Kram