söndag 20 september 2009

ångar

Nu är helgen nästan slut. Jag är nybadad och sitter hemma igen med en kopp te. Badet var verkliegn kanske det varmaste bad jag någonsin badat i, så jag är fortfarande varm! Annars har söndagsångesten mig i ett fast grepp och hur mycket jag än tänker positivt och jag vet ju att det är helt ok att vara på vfun så känns det jättejobbigt att behöva gå upp imorrn och masa mig dit :/ På tisdag ska vi iaf vara i haga och ha matsäck, jag hoppas att det kan få mig att vara lite mer peppad.
Helgen var toppen, bästa F var ju här i fredags och sov över. Igår var annorna och jag på Saltimbanco, sjukt bra! Det är ju bara akrobater, och de har så brutalt mycket muskler. En del saker de gjorde var helt overkliga. Efteråt gick vi hem till Anna och lagade en mycket god middag, potatisgratäng, quornfiléer med grönpepparsås och sallad. Till efträtt blev det wokad fruksallad med kokos och vaniljglass. Mycket lyckat. Det blev dock en tidig hemgång och imorse for jag upp till norrtälje. Väl hemma sen bjöd jag in mig på bad hos grannen. Det är något visst med att ligga i badet och läsa och höra hur någon går omkring i lägenheten utanför och pysslar, lyssnar på musik och trixar.

Jag tog mig iaf samman så mycket att jag gjorde matlåda till imorrn. Är dödligt trött på risrätter (har ätit ris typ hela veckan och har två rismatlådor i kylen)

Luggen och jag börjar bli kompisar iaf, det är ju toppen. Och kanske behöver jag inte duscha imorrn. Jag blev nog rätt ren i badet.

Sovgott världen. Vem vet, kanske är det juni snart igen?

2 kommentarer:

V sa...

Det låter som att du haft en toppenhelg. Det glädjer mig, ja, allt utom ångestbiten då förstås. Söndagsångest är inte att leka med.

Kramar.

C sa...

Ja, den var toppen :) Söndagsångest borde verkligen avskaffas. Den är inte alls toppen :(

Hoppas din helg var bra också!
Kram