fredag 18 september 2009

2 veckor och Ponyo

Fredag är kanske den bästa dagen. Idag var jag i tid på morgonen. Jag hann göra allt jag hade tänkt, och sedan i lugnt tempo gå till tunnelbanan (den jag hoppades på att hinna med). Jag befann mig på vfun kl 8 och gick därifrån kvart i två.
Nu är det bara två vckor kvar, båda veckorna är fyra dagars och påå tisdag ska vi ha matsäck! Det äger :)

F och jag var på taco bar och åt middag innan vi gick ner till Rigoletto där Ponyo visas. Jag hade bokat biljetter, som skulle varit uthämtade senast 10 minuter innan vi var där. På monitorn stod det utsålt. Men, de hade kvar våra biljetter tack och lov. Annars hade vi varit dömda att se på typ G-force ist :(
Filmen var jättebra och mysig och inte det minsta tung och jobbig. Precis en sån film som jag ville ha idag. Vi hade bunkrat upp med prasselfritt godis, vilket tyvärr inte ungdomarna bakom oss hade, men det gjorde inte så mycket.
Imorrn blir det mysmorgon och sedan Saltimbanco med Annorna. Det blir asvärt.

Inga kommentarer: