onsdag 24 februari 2010

kaka

I fredags bakade jag kladdkaka. Den åts med grädde och tog slut på lördagen. I söndags bakade jag muffins. De tog slut idag. Idag bakade Sofie muffins. De är inte slut än. Jag har någon allvarlig hormonkris inom mig tror jag. Jag vill bara äta choklad jämt. I kakform. Inte hård choklad som man köper i 100gs kakor i affären, utan kakor man bakar. Sjukt sugen. När jag inte äter kakor vill jag äta popcorn. Alltså tror jag att min kropp behöver salt och..........kakao?
Imorrn får jag pengar. Det är väääldigt tomt i alla skåp. Så här tomt har det inte varit i mina skåp sedan den gången när jag åt ris med majs i en vecka och bjöd bort mig till bättre bemedlade.

Imorrn ska jag förlusta mig på alla mina pengar. Så det så!
Och betala alla räkningar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmmmm.. cravings säger du.... hmmm.hm hm.... så började det för malin...

Anonym sa...

Inte konstigt. Du är grym på baka! Jag sponsrar gärna för lite mer alvbröd :)

T