torsdag 15 april 2010

tidigt?

Igår gick jag och la mig efter att ha tagit in all tvätt och diskat all disk(!). Tom popcornkastrullen blev diskad ögona böj.
Jag kollade också av jobbfronten på ams, men där var det inget av intresse. För jag tänker inte jobba en månad borta i Saltsjö Boo. Det är för meckigt. Idag skulle jag gå upp kl 8, men det blev halv nio. Skönt ändå med sovmorgon och jag behövde egentligen inte gå upp förrän halv tio. En timmes slackande på morgonen är aldrig fel. Det innebär lång frukost i två etapper, noggrannt sminkande och att jag hinner kolla allt som behöver kollas. Det är ifs inte så mycket.. Fb, mail, min blogg, alla andras bloggar, dn, ams, msn-serier..men nu har det visst gått en timme och jag sitter fortfarnde här i morgonrock..

1 kommentar:

Anonym sa...

!!!! L