onsdag 14 april 2010

fel

Jag fick inte jobbet jag var på intervju för igår. Jag anade att jag inte skulle få det, dels gjorde jag inte så bra ifrån mig på intervjun, men sen är det ju så att jag faktiskt inte har någon som helst erfarenhet av den typen av arbete. Det gör mig inte så mycket att jag inte fick det jobbet faktiskt. Det klart att det suger att inte veta om och ifs var jag ska jobba, men det löser sig alltid. Jag är glad över att hon inte ringde och berättade exakt varför jag inte fick det. Jag vill inte veta vad det är för fel på mig. Egentligen är det väl konstigt, men jag vill inte få kritik. Det innebär ifs att jag inte kan utvecklas och lära mig av mina misstag. Fuck lära sig av misstag säger jag bara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte fel på en för att man inte får ett visst jobb!!!! Det trodde jag också en gång, men egentligen är man bara så himla bra , men alla inser inte det! Tur har de som fattar!!!Kram L