fredag 9 april 2010

jag har ananas i fönstret

Jag förstår inte hur posten, eller vilka det nu är som bestämmer över frimärkena, tänkte när de kläckte idén att inte skriva ut frimärkets valör. Så jävla riksidiotdumt tänkt så det borde vara skottpeng på personen i fråga. Förbannade blockmongo. Det är ju väldigt svårt då att vara säker på att man verkligen har fått rätt antal frimärken på sitt paket. Jag betalade 36 kr, men fick bara ett frimärke. I min naivitet antog jag då att frimärket var värt 36 kr och att killen som gav mig det visste vad han gjorde. Tyvärr visade han sig vara en klåpare som var alldeles för hjärndöd och inkompetent för att kunna handskas med frimärken.

Inatt drömde jag en mycket obehaglig dröm om en mycket obehaglig människa. Människor är onda. Som en "bekant" brukar säga- jag gillar inte människor. Jag vill dock tillägga att jag gillar individer. Men människor i stort är tusan mig dumma i huvudet.
Nu kan man ju kanske tro att jag skulle vara på dåligt humör idag, men det är jag inte. Jag har haft en toppdag med Lina och sedan Mammut här. Matte och sömnad stod på schemat. Jag satt mest bredvid på båda aktiviteterna. Jag hoppas att det räckte med det. Lite små ångestmoln kom flygande till och från, men till stora delar lyckades jag hålla allt i schack. Jag har också varit duktig och sökt jobb. Fyra stycken. Här ska arbetas som aldrig förr. Jag hoppas iaf att jag får dom. Då måste jag välja.. Välja är jobbigt. Tänk om man väljer ett som inte är toppen. Meeen det gör inte så mycket.

Inga kommentarer: