onsdag 17 december 2008

Morgon bland dunet

Imorse vaknade jag först av min radio som drog igång vid sextiden. Jag hade inte ställt in den på det. Ungefär två timmar senare vaknar jag av min radio igen, den här gången gjorde den som jag hade ställt in den på.
Sedan låg jag kvar i sängen, under mitt underbara, fluffiga duntäcke och bara kunde inte gå upp. Vissa dagar är de så att man känner hur all energi slukas av madrassen och man blir hjälplöst liggande.
Hur som haver hade jag tid att ligga där och lyssna på radio då jag är ledig idag. Eller närmare bestämt så har jag "läsdag". På fredag ska jag skriva en 7,5 hp tenta och bör plugga till den. Det är dock något jag försöker undvika till varje pris. Så jag har blivit en sucker för serien How I Met Your Mother, tack för det Anna :/ och har tittat på hela fjärde och går baklänges genom tredje säsongen. Jag har också packat upp alla kartonger utom 1½. De tomma väntar på att komma bort till mitt lilla förråd. Jag har dessvärre ingen lkst att gå bort med dem, då flyttkartonger är en sådan sak som man inte kan bära.

Nu, med tandborsten i munnen ska jag försöka börja min dag.

2 kommentarer:

Jessica sa...

hihi vad kul med blogg! Men jag trodde du använde det tunga sammetstäcket...

kram

Sofie sa...

Åh. Bästaste du! Vad söt du är. haha. Tid över för bloggvärlden nu i din ensamhet?! ;) Ses snart!