onsdag 16 december 2009

jullov

Äntligen är jag ledig. det firas uppenbarligen med snöstorm och några sömniga timmar på soffan. Nu börjar folk slita i mitt jullov till höger och vänster och vill ha min uppmärksamhet mest hela tiden. Jag tycker det är ok. Jag säger ibland att jag är väääldigt upptagen om jag inte orkar ses då. Egentligen vill jag bara sova då :)
Jag har faktiskt annars inga riktiga planer för detta lov. Jag vet att jag måste plugga, skriver tenta 15e januari. Men jag tänkte faktiskt vara ledig till nyår iaf. Sen ska jag skriva nån rapport av något slag också. Det väntar jag också med till efter nyår. Då kommer jag nog vara full av energi och vilja kasta mig in i böckerna.....eller?
Jag fick ett julkort idag av två vänner som alltid skickar julkort ihop. Idet stod det att jag skulle se till att iaf ta några dagar ledigt. Jag vet att iaf M (som bor i USA) läser den här bloggen, och jag kan försäkra dig om att jag kommer vara ledig. Jag kommer vara så vansinnigt ledig att jag kommer förlora fast form och bli lite som en flytande oformlig massa (då jäklarns är man ledig).

Idag fick jag iväg alla julkorten också. Det är bra av mig. Jag har andra år haft alla julkort kvar efter jul.... Konstigt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jaaa! Vad glad jag är att det kom fram. Lite tidigt kanske, men ville få iväg det innan vi stack ner till S.t lucia, vet aldrig hur snabb postgången är här nere... Låter bra att du ska ta dagar ledigt! Jag har nog aldrig haft så mkt skola som jag har just nu.. bara att trycka på!
Kram på dig!

Caroline sa...

Det är ju iaf december och bara en vecka kvar till jul, det är väl inte för tidigt?

Hoppas ni får en toppen jul, plugga inte ihjäl dig :P
Kram!